evergren.blogg.se

Ett ställe där jag kommer att skriva om hur jag ser på livet och massor med träning!

Lite funderingar

Kategori: Allmänt

Jag kom att tänka på en sak, ingen som läser vet ju hur jag är som person eller vem jag är, så det får vi ta och ändra på! 

Jag är alltså en snart 19årig tjej som bor i Skåne. Pluggar på gymnasiet och har två jobb men lägger helst av allt min tid på gymmet. Efter studenten så kommer jag att åka till USA med min syster och bosätta mig där ett tag och bara leva livet. 


Efter USA vill jag utbilda mig till dietist och jobba på sjukhus där jag kan rädda barn som är överviktiga.  Jag har även en underbar pojkvän sedan ett bra tag tillbaka och fantastiska vänner! Min familj består utav mig, min pappa, en syster och en bror och min familj betyder verkligen allt! 
Jag började att träna när jag var väldigt liten och då spelade jag fotboll, men slutade med det efter 14år och började istället gymma på heltid. Når jag var 15år så började jag med en motorsport som heter folkrace som nästan hela min släkt är involverad i. Mitt mål inom den sporten är att bli bästa kvinnliga förare o Sverige och sedan i Europa! 
Jag har även väldigt starka åsikter om det mesta och jag tycker mycket om kläder och sådant :) Så på denna bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt men antagligen mest träning :) 
Mina förebilder är min syster och Zlatan såklart :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: